جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد
سرخط خبرها

حال و روز بد استقلال| از جدایی دانشگر، وریا و داسیلوا تا لژیونر شدن حسین‌زاده

  • کد خبر: ۱۱۴۴۰۹
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
حال و روز بد استقلال| از جدایی دانشگر، وریا و داسیلوا تا لژیونر شدن حسین‌زاده
استقلال در نقل و انتقالات تابستانی امسال یکی از ضعیف‌ترین و خنثی‌ترین نقل و انتقالات تاریخش را سپری کرده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از روزی که استقلال و مجیدی بدون حتی یک شکست قهرمان لیگ برتر ۲۱ شدند، استقلال یک روز خوش به خود ندیده‌است. روز اول فرهاد مجیدی غزل خداحافظی را خواند و راهی اتحاد کلبای امارات شد. روز دیگر شایعات در خصوص جانشین وی فرصت را از آبی‌ها گرفت و حالا با گذشت بیش از ۱ ماه، نه تنها بازیکن خاصی جذب استقلال نشده، بلکه ستاره‌ها هم یکی یکی در حال جدایی هستند.

معمای وریا غفوری

وریا غفوری نسبت به فصول گذشته شاید از نظر فنی کمی افت کرده‌باشد، اما بی بروبرگرد همه اتفاق نظر دارند که او به عنوان بزرگتر و کاپیتان استقلال، رختکن را برای سرمربی تازه وارد پرتغالی استقلال جمع می‌کند و جلوی حواشی را می‌گیرد.  

اما عجیب است که با همه این تفاسیر، این بازیکن باسابقه گویا باید از استقلال برود. استوری روز گذشته او هم مهر تاییدی بود بر جدایی قطعی از استقلال، مگر اینکه اتفاق خاصی در روز‌های آتی رخ دهد.

برخی معتقدند وریا غفوری چوب صحبت‌ها و واکنش‌هایش به مسائل احتماعی سیاسی ایران را می‌خورد و جدایی او با درخواست ساپینتو یا حتی کمیته فنی استقلال نیست.

انقلاب در خط دفاع استقلال

استقلال فصل عجیبی را پشت سر گذاشت. نقطه قوت این تیم فاز دفاعی بود، اما چند هفته پس از آغاز نیم‌فصل دوم ناگهان مشخص شد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی باید راهی سربازی شوند.

در ادامه مجیدی با جذب داسیلوا و بازی دادن به غلامی، چشمی و دانشگر توانست باز هم انسجام دفاعی تیمش را حفظ کند و در مسیر قهرمانی، اجازه ندهد پای استقلال بلغزد.

در نهایت این تیم قهرمان شد، اما حالا اخبار عجیبی حول دفاع این تیم به گوش می‌رسد. داسیلوا اعلام کرده کمتر از ۵۰۰ هزار دلار برای یک فصل نمی‌گیرد و همین موضوع باعث شده که استقلال و او از هم دور شوند.

مشخص نیست دقیقا چرا مدیران استقلال فکر می‌کنند بازیکن باکیفیتی مثل داسیلوا رقم زیادی درخواست کرده و اینقدر‌ها نمی‌ارزد!

از آن سو، هرچند شایعاتی مبنی بر پیشنهاد استقلال به حسینی و نژادمهدی، ۲ بازیکن سپاهان شنیده می‌شود، اما این ۲ بازیکن با سپاهان قرارداد دارند و بعید است که سپاهانی‌ها به استقلال بازیکن بدهند.

ماجرای استقلال و سپاهان به همینجا ختم نمی‌شود. سپاهان روی دانشگر دست گذاشته و شنیده می‌شود موفق شده برای قراردادی ۳ ساله با این بازیکن به توافق برسد. فاجعه‌ای بزرگ پیش روی آجورلو و کمیته فنی استقلال در حال شکل گیری است.

اگر یزدانی در مصاحبه دکتری پذیرفته نشود و همچنان بخواهد در ملوان به فوتبالش ادامه دهد، استقلال در خط دفاع فقط عارف غلامی و روزبه چشمی و حسین مرادمند را در اختیار خواهدداشت. برای ۱ فصل فوتبالی و بیش از ۳۰ بازی!

جدایی حسین‌زاده جدی‌تر از همیشه

حسین‌زاده، ستاره استقلال در لیگ ۲۱ هم به نظر می‌رسد در حال انتقال به شارلوای بلژیک است. از این انتقال فقط ۲۰۰ هزار دلار دست استقلال را می‌گیرد که نهایتا بخشی از پول بدهی استقلال به استراماچونی، پادوانی یا میلیچ می‌شود.

تا امروز فقط شهباززاده که روی ۱۲ گل سپاهان موثر بوده به استقلال پیوسته و این تیم اصلا روز و شب خوبی در نقل و انتقالات لیگ برتر ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->